و این است خاطرات ما
tajebandegi
چند لیوان معرفت



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت15:01---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی baran ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


اودین رامسین
ساعت21:39---12 آذر 1393
سلام آبجی باران
خیلی وبت قشنگه ماله امام های اسلام
وب من با وب تو تقریبا شبیه . من مسیحی هستم وبم درباره مسیح مقدس و شما مسلم هستی و وبت ماله امام خودتون خیلی قشنگه من امام شما رو دوست دارم آقای ابولفضل پسر آقای علی.
خیلی دوسش دارم قشنگه امسال براش تو مراسمش گریه کردم دستشو بریدن خیلی دلم براش سوخت رفته بود برای بچه ها آب بیاره کشتنش
از وبت خوشم اومد آبجی باران
پاسخ:mamnon dadashi ma ham isa masiho dost darim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, :: 12:29 :: توسط : baran

درباره وبلاگ
به وب سایت من خوش امدید ممنون از حسن سلیقتون یسری از مطلبا رو خودم نوشتم و یسری ها رو هم دوستان حتما نظر بزارین البته بیشتر انتقادی...
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری مدرن" class=text5> sate divari







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 2559
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1