tajebandegi
چند لیوان معرفت

با خودش گفت :

یک شب که هزار شب نمی شود

رفته بود مراسم عروسی!

یکی دل همسرش را برد

در یک مراسم عروسی

و چند سال بعد

یکی دل پسرش را 

آری...در مکتب ما

یک شب هزار شب می شود.



نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت12:00---10 دی 1393
سلام baran
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

baran بهم سر بزن منتظرتم


سحربانو
ساعت10:45---9 دی 1393
سلام baran
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

baran بهم سر بزن منتظرتم


reza666
ساعت17:31---14 مهر 1393
با سلام خوب بود

وبلاگ هوادان گرگ
ساعت15:59---13 مهر 1393
وبت عالیه ی سرم ب من بزن

HaMi
ساعت20:47---12 شهريور 1393


هوووووووووووم؟؟


آیلین
ساعت14:18---10 شهريور 1393
خیلی خوب بود

مجله خبری تماشا
ساعت13:44---31 مرداد 1393
بسیار زیبا

چشم انتظار
ساعت12:59---31 مرداد 1393
بنال ای دل که در نای زمان، فریاد را کشتند
بهین آموز گار مکتب ارشاد را کشتند
اساتید جهان باید به سوگ علم بنشینند
که در دانشگه هستی، بزرگ استاد را کشتند

مطالبت خیلی جالبن ..موفق باشی ...لینکت کردم خواستی لینکم کن..یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393برچسب:, :: 12:17 :: توسط : baran

درباره وبلاگ
به وب سایت من خوش امدید ممنون از حسن سلیقتون یسری از مطلبا رو خودم نوشتم و یسری ها رو هم دوستان حتما نظر بزارین البته بیشتر انتقادی...
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری مدرن" class=text5> sate divari







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 2473
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1